Överlevde

Det var inte så svårt det var tio frågor och i stort sett skulle man bara förklara orden. Det gick ganska fort och kändes ganska bra även fast jag har lovat mig själv att inte känna efter. Men nu är första tentan gjord och det var inte så farligt. Dock undrar jag vart resten av min klass var för i det rummet jag var i var vi 12 och vi är typ 70 i klassen. Men men inte mitt problem;-) Så nästa vecka nu kör vi igång lite smått med nästa kurs den innehåller inga campusträffar utan bara på datorn och hemma och alla förläsningar finns redan på datorn så det är bara planera som man själv vill. Ganska skönt! 

Ne nu ska jag titta vidare på tv:n!

Ha det gött
Evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0