Söndag 20/10

Nu är det bara två dagar kvar till min lilla födelsedag. Dock har jag redan firat med vänner och släkt och jag har fått sjukt fina saker sak ni vet. Jag har fått mängder av present kort, pengar, jätte fina drinkglas/ dricksglas och en hel del får en serie vid namn mona mi som gör muggar och talrika i porslin med blåa blommor på. Jag är helt kär i dem kanske är det för att de är mina favvor färger på vitt och marinblått. Så jag är jätte glad! Sen på tisdag ska jag firas av mamma och pappa och min bror sen ska jag få tårta av farmor och mat av mormor på dagen och på kvällen blir även då massor god mat. Denna födelsedag kommer bli mysig tycker jag förra året var allt så stort och så men i år är det skönt.

Idag har jag varit och jobbat och sen har jag tagit reda på lite saker innan seminariet och för en gång skulle har jag gjort rätt direkt. Så har bara lite kvar att läsa och skriva så blir det nog bra. Seminariet ska vara på datorn vilket jag tycker är lite läskigt men det blir nog bra. Vet inte ens hur de jag ska vara i samma grupp ser ut vet bara namn. Så det blir väl spännande.

Hoppas allt är bra med er själv är jag lite seg och trött men det rullar på ändå.

Ne nu måste jag plugga lite till.

Ha det bra
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0