Tenta time idag

Är skit nervös att jag ska göra något fel som bryter mot alla stränga regler eller det värsta av allt inte hitta salen! Elr tänk om inte ens mitt namn finns med på listorna! Då går jag hem och gräver ner mig i sängen. Men jag får börja tänka på det som jag börjat lära mig själv och det är att man inte sl stressa upp sig innan man vet. Har varit expert på det mem det börjar bli bättre nu!!:)

Jag hoppas det går bra är inte nervös för själva tentan för jag känner att jag kan det mesta och det är väl skönt det. Så allt kommer nog bara gå bra så länge man inte får en blackout. Så
Senast halv 7 ikväll är jag nog klar med tentan ;) fredag kvällen är räddad!;-) 

Ne nu måste jag äta och sen åka till skolan. 

Ha det bra!

evve

Kommentarer
Postat av: Angie

HAHA då går jag ner och gräver ner mig i sängen- BÄSTA tanken! Fick en bild av en arg Evve som står och gräver med spade i sängen hahaha åååh älskar när du skriver! Varför är du så rolig??!:-*

2013-10-05 @ 06:40:41
URL: http://www.gelo.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0