Tisdag 29/10

Tänk snart är redan oktober också över. Tiden går så fort! Hoppas allt är bra med er själv mår jag bra. Idag har jag klippt av hela 15cm minst av mitt hår lite sorligt men välbehövligt. Jag har så tjockt hår så det går knappt sätt upp när det blir för långt det blir bara ojämnt och snett och hemskt. Så det blev lite kortare idag. Sen har jag fixat massor saker och har även spenderat ca 3 timmar på att ändra om en Ipad. Min farmor har en ipad och hennes SIM kort har gått över på min brors telefon nummer så alla hans sms hamnade på ipaden och han fick alla hennes noties och sånt. Så nu är den noll ställd och jag har även ändrat om hennes konto och uppdaterat och rensat den. Man känner sig lite som en teknik nörd när man sitter där men det lönar sig ofta jag har alltid lyckats lösa saker. Sen tycker jag det är lite roligt med och speciellt appel produkter. 

 

Imorgon ska jag skriva klart det sista på min inlämning och sedan ska jag göra något väldigt oväntat jag ska åka och träna simning alltså jag ska simma själv med en av de älsta grupperna. Kände att det kunde vara lite roligt. Sen ska vi äntligen få våra bal och student bilder som fotografen har fixat och sen ska jag träffa Anna en stund. 

 

 

Förresten på fredag har jag köpt biljetter till Göteborgsoperan. Snacka om att jag längtar till fredag. Jag tycker verkligen om det stället. Jag och Elvira ska se La cage aux folles. För vi ska på utbildning i Göteborg med simningen hela helgen och vi var tvungna att åka ner en dag tidigare så då frågade jag om hon ville hänga på. Så det ska bli mycket roligt. Andra gången för i år faktiskt. 

 

Ne nu ska jag ta något att äta för jag är hungrig. 

 

Godkväll

evve

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0