Torsdag!!!

Måste börja med att säga att dator seminarie var nog det rörigaste skol grejen jag har gjort på länge. Det var svårt att kunna prata och få fram det dels för att man knappt hörde vad de andra sa och sen var tiden så pressad. Men efter en stund så stig jag fram bas rösten och skrek mitt namn och då fick jag prata mer. Det roliga med seminarie är att man lär känna så mycket nya människor från klassen. Jag saknar lite de där med att gå till skolan och träffa sina klasskompisar för jag vet knappt hälften av de som går i min klass. Men det var roligt så igår lärde jag känna ytligare 4 personer. 

Idag har jag tagit det lugnt , gjort massor ärenden med mamma och sen har jag jobbat och sen även ätit mat med Anna , Johanna och Erica.  

Imorgon måste jag fortsätta på min inlämning, så ska jag boka hotell till nästa helg och fixa tåg biljetter och lite annars,är även lite sugen på att gå en sväng på stan så vi får se vad jag hinner. 

Ne nu ska jag göra mig ordning för natten. 

Godnatt
evve 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0