10 saker om mig

• Jag har aldrig varit utanför eruropa! Men det ska det bli ändring på!!

•Jag älskar verkligen kexchoklad! 

• Just nu längtar jag efter snö och att ta på sig jätte varma kläder och lägga sig i en snöhög och titta på stjärnorna. 

•Det är svårt att stressa upp mig och jag blir sällan stressad då man allandra blir stressade typ som innan prov eller om något går fel eller om jag är någon min sen. Dock kan jag bli enormt stressad om jag tänkt på döden, mörker, fåglar eller om en helt oväntat börjar prata engelska med en då får man inte fram ett enda ord. 

•Jag har så sjukt många grejer jag vill göra så jag vet inte hur jag ska hinna med allt! Ex. Resa, testa på, jobba med , skapa med mera!

• Jag har väldigt svårt för att säga nej om det inte är något som jag verkligen tycker är fel!

•Jag har väldigt många orealistiska drömmar! Men drömma får man alltid göra tycker jag och man mår bra av det. 

•Jag vill alltid vara värst!
Ex. En kompis eller någon annan köper ett par kopior i skor då vill jag köpa äkta bara för att vara bättre och värst!  ( men det är sällan det är så med kläder och skor men med vissa saker kan det vara det typ bäst kondition eller gjort mest saker) 

Jag tycker det är jobbigt att se en tjej och en kille ha det kärleksfullt och mysigt när jag själv är singel! (Det får en att längta ännu mera efter en lite killnallebjörn) 


•Om jag får på mig kläder jag inte trivs i känner jag mig ful och äcklig och sedan strör jag mig på det hela dagen! Där av har jag kläd panik varje gång jag ska ta på mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0