lite brist på fantasi:

Du heter: Evelina Blom

 

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Jag brukar bara vilja ha det tyst musik får en att bli mer deppig. För de flesta låtarna får en att bara tänka mera.

 

Beroende av:

 Tuggummi, på något konstigt sätt nagellack, hudkräm, min mobil

Vad tror folk om dig?

 Ingen anning men jag har fått höra att vissa tycker jag ser snäll och helt oskyldig ut på något sätt.

Vad får du oftast komplimanger för?

 Mina ögon eller mitt leende.

Hur imponerar man på dig?

 Vara sig själv och hur dumt det än låter så kan man imponera på mig om har snygga kläder. Det är sjukt men jag tror faktiskt inte att jag är ensam om det. Har man en ren och stilig klädsel faller jag direkt. Sen små töntig skämt är väl något jag lätt faller för.

Brukar du skratta för dig själv?

 

 Ja det händer väl då och då.

Hur svarar du i mobilen:

 Om det är okänt nummer: hej! (lite drygt)

Någon jag känner: Heeeeej!! ( jag brukar sälla säga hej det är Evelina för ringer man till min mobil vet man ju att jag kommer svara så varför ska jag behöva säga att det är jag som svara, om någon annan skulle svara i den skulle de förmodligen säga hej det är ***** på Evelinas telefon.)  

Antal timmar sömn inatt:

8,5 timma faktiskt 

 

Hur känner du dig nu:

 Lite trött och fundersam.

Vanligaste färg på dina kläder:

 Svart, vit och marinblått

Vad saknar du:

 Jag saknar en pojkvän måste jag väl erkänna. Sen saknar jag sista året på gymnasiet lite också och min morfar.

Hade du en bra kväll igår:

 Ja den innehöll möte och tv tittande.

Favorit dryck på morgonen:

 Juice eller skogsbärs te. Har inte lärt mig dricka kaffe än eller jo jag kan dricka latte med smaksättning av vanilj.

När brukar du oftast gå och lägga dig:

 Runt 11 på veckodagarna och helgerna blir det väl runt 12.

Är du blyg?:

 Till en början kan jag vara ganska blyg men så fort jag känner mig trygg så släpper det helt.

Sysslar du med någon idrott:

Jag deltar inte själv längre men jag tränar andra i simning och räknade även ut härom dan att jag har lärt runt ca 300 barn att simma vilket fick mig att känna mig som 30år!

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

  Jag vet faktiskt inte jag har inte upplevt det själv men skulle jag göra det kanske jag skulle tro på det. Men just nu tror jag nog inte så mycket på det.

 Vad är det värsta du vet?:

FÅGLAR i alla lägen, mörker, ensamhet, döden

 En speciell dag du minns:

Om jag spontant bara kommer på något är det nog den 2 augusti 2013.

 Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Mamma i alla lägen!

Vill du gifta dig:

 Jag självklart ska bara hitta THE ONE först

Vill du ha barn:

 Jag men absolut max 2.

Vad dricker du helst när du är törstig:

 Bubbel vatten

Bor dina föräldrar tillsammans:

 Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

 Inte vad jag kan minnas och det är väl skönt det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0