Plugg

Just nu ska jag hoppa in i duschen fryser så kände att en varm dusch vore underbart. Det börjar verkligen bli höst vinter! Sen ska jag ner till stan för en liten lunch mera Josephine. Sen efter det måste jag hem och fortsätta plugga. För inte nu på fredag utan nästa fredag är det dags gör min första tenta. Lite läskigt att jag ska göra något fel elr typ glömma körkortet så man inte skulle få skriva. Men jag tror det går bra! Så det kommer nog bli mycket plugg nu dock känns det som att eftersom det är en bok och jag har börjat i så god tid så kommer jag typ kunna boken utan till och sen i nästa kurs ska den vara med igen snacka om att man kommer vara trött på den sen. 

Ne nu måste jag duscha!

Ha det bra
Evve 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0