Vet ni vad jag trollade fram idag på mina fötter

Jo tro det eller ej men jag köpte ett par låga Primeboots med stålhetta! Det trodde jag aldrig skulle hända men mitt motto tog över lite när jag efter en tid funderat på dem. Man lever ju bara en gång så njut och unna dig! Jag kände väl att jag egentligen inte behöver mer skor efter som jag har så det räcker i flera år framåt men jag kom på att jag har bara ett par höst/vinter skor så jag behövde ett par. Jag älskar verkligen skor och har nog ett par av de flesta modeller dock inte så mycket pumps.

Idag har jag varit på stan med mormor som även hon behövde ett par skor och lite kläder. Sen har jag tagit det mest lugnt. Trotts att jag inte gjort så mycket känner jag mig helt utarbetad haha! Men i morgon blir det lite information på högskolan och introduktion för programmet. Sen ska jag nog mest ta det lugnt och kanske träna i morgon.

På torsdag ska jag chilla på dan sen på kvällen så startar jag igång en av mina simgrupper.

Fredag ska jag till Jönköping och vad som händer det vet jag faktiskt inte. Men jag hoppas på en mysig dag.

Ne nu ska jag kolla vad tv:n har att erbjuda!

ha det bra
evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0