Onsdag 9 April

Hejsan!

Vad tråkigt väder det är eller? Var är solen och värmen? Ge mig det nu! Jag tror att detta dystra väder får mig att känna mig extra trött. Just nu sitter jag på tåget mot Jönköping där jag ska träffa Anna. Innan idag var jag på stan och hämtade ut mitt paket bland annat det tråkiga var att jag hann inte öppna det och testa mina nya träningsbyxor. Får helt enkelt testa dem imorgon när jag kommer hem. 
Måste även erkänna att jag är lite nervös inför torsdag då jag ska ta emot mitt stipendium på vara konserthus scen. Hoppas det inte är så mycket folk men jag tror tyvärr det kommer vara en hel del då det är idrottsförbundeta årsmöte. Men jag är ju världens bästa mamma med mig så det blir bog bra. Man ska ju inte oroa sig i onödiga och det är något jag verkligen tänker på numera. För jag har alltid varit en person som oroar sig långt innan saker ska hända ofta nya saker. Men nu försöker jag att inte bli orolig innan jag gjort det. Det kanske låter konsigt men jag vet inte hur jag ska förklarar det. 

Ne nu är tåget snart framme! 

Ha det bra
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0