1 december- Vem är jag Evelina?

Jag är en glad och positiv tjej som vill sprida glädje. Jag är uppvuxen i en liten stad som kallas Skövde som ligger mitt i mellan Vänern och Vättern. Just nu pendlar jag lite mellan min pojkvän i Göteborg och familj i Skövde. Jag läser andra året på Hälsocoachprogrammet på Högskolan i Skövde. Detta är en distansutbildning som kommer göra mig till folkhälsovetar men även hälsocoach. Och för er som undrar kommer jag inte vara PT eller kostrodgivare utan mer en mental coach som ska försöka få människor med lite stöd att skapa en hälsosammare riktning i livet. Jag läser mycket psykologi och om motiverande samtal och coachning. Men mycket om hälsa. 
Jag är 20 år och väldigt nöjd med mitt liv trotts att det alltid finns tusen mål och drömmar. Med tre ord skulle jag beskriva mig själv som omtänksam, positiv och glädjespridare. Jag är en person som hatar att gråta och vara sur så det är inte ofta detta händer även om det ibland kan vara skönt att vara lite arg. Jag vet det kan låta lite konstigt. 
Jag är även utbildad teknikskoleintruktör och simlärarinstruktör. Detta innbär att jag med ett lättare ord lär ut simning till både stora och små i de fyra simsätten eller vattenvana. Jag är just nu inne på mitt 6:e år som tränare i en liten simklubb kallad Billingens simklubb. Jag har även varit aktiv simmare i 11år och tävlat en del på lägre nivå. Jag har även jobbat/ar som badvakt och simlärare i Hjo kommun under sommrarna. 
 
Detta var lite om mig men det kommer mer.
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0