18 december- Min familj

Min familj består av min mamma, pappa och min 2,5 år yngre bror. Min familj är ganska aktiva och underbara. 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om min familj. Men jag kan säga att vi har alltid roligt ihop och finns där för varandra. 
Det bästa med mina föräldrar är att de har alltid låtit mig och min bror att testa och gå våra egna vägar. Är det något finns alltid våra föräldrar där och ställer upp för oss. Jag kan säga att utan dem hade mitt liv sett väldigt annorlunda ut oå ett dåligt sätt. 

Mina föräldrar är precis så som jag tycker föräldrar ska vara. Man ska ibland skämma bort sina barn men inte för ofta men det viktigaste av allt att man ska låta sina barn testa och ta egna steg. När föräldrar lägger sig i för barnets liv för mycket är nog det värsta jag vet. Varje barn är en egen individ och de vill inte något bara för att ens föräldrar vill det. 

Sen till min bror som både är lik mig men ändå väldigt olik mig med. Så tycker jag otroligt mycket om honom trotts att han kan vara väldigt retsam och jävlig. Vi är nog ett klassigt syskonpar skulle jag beskirva oss som. 

Jag tycker jättemycket om min familj!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0