6 december- Bästa med 2014?

Oj 2014 har verkligen varit ett underbart år. Det har hänt så mycket undebara saker som var planerade men också väldigt oväntade. 
 
Vi kör månad för månad:
 
Januari- Jag klarade den svåraste tentan jag hitils gjort och skolan rullarde på bra. Tror att jag här blev klar med sim simlärarinstruktörs utbildning. (helt sjukt vad man glömmer vissa saker som bara hände för ett par månader sen). Var med mamma och pappa i Orsa och åkte skidor. 
 
Februari- Umgick jag mycket med vänner och inte bara mina gamla utan även gamla relationer som kom tillbaka. Och Max tog kontakten med mig och vi började prata. Jag jobbade med simningen och även som vikarie på skolor och dagis. Jag var även och såg på Avicii med Anna och Charlotta och dagen efter var jag på Melodifestivalen. Och gick även en grundkurs i livräddning. 
 
Mars- Tog jag och Max ett steg yttligare och träffades. Skolan rullade på bra och jag har klart alla kurser hitils utan problem. Jag började vara mer i Göteborg än Skövde. 
 
April- Bästa månaden detta året för att då belv det jag och Max. Fick även ett kusinbarn. Firade en jättemysig Påsk men härliga människor och grymt god mat. Tror aldirg jag lagt ner så mycket tid på en måltid som vid påsken. Någonstans här med blev jag till delat ett ledare stipendium och fick åka på ledar camp. 
 
Maj- Sista månaden i skolan och jag fick mitt första VG på en tenta jag knappt trodde jag skulle klara för att den var så flummig. Fick även reda på att det blev en sommar till i Hjo som både badvakt och simlärare. Köpte mitt första guldpass på liseberg. 
 
Juni- Började med en livräddarutbildning i Hjo. Sedan körde simlärarjobbet igång. Jag umgicks även mycket med vänner och gjorde lite små äventyr. Njöt av sommaren helt enkelt och firade mamma som fyllde år. 
 
Juli- Bestod mest av umgås med pojkvän och vänner. Men även mycket jobb men nu också som badvakt. Fick även vara med om ett drukningstillbud och första gången i mitt liv jag hur hemskt det än låter äntligen fick användning för mina utbildningar. 
 
Augusti- Firande av Max som fyllde år. Sista veckorna på jobbet som badvakt. Åkte även på en underbar resa med Max, Linn och Martin till Rhodos. 
 
September- Körde skolan igång igen.  
 
Oktober- Var det mycket kalas och firanden. Jag fyllde äntligen 20år. Firade även pappa som fyllde år. 
 
November- Massor mer kalas. Skolan körde hårt med mig. Umgåts med mina underbara vänner och pojvän. Längtat enormt efter jul. 
 
December- Månaden har ju bara börjat än men lite har hänt. Haft ett antal simskoleavslutningar. Varit även här mycket i Göteborg som jag i stortsett varit sedan i Mars och hela året. Mycket julmys med mina vänner och även med famlij. 
 
Jag hoppas på att de sista veckorna nu av 2014 blir minst lika bra som reserande år har varit. JAg kan väl sammanfatta 2014 som ett helt underbart år och det bästa på länge tror jag. 
 
 
BILDBOMB FRÅN 2014:
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0