Ett leende

Hej på er eller man kanske borde säga god kväll. Just nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och jag ser att det endast är 11% kvar och så lat som jag är orkar jag inte hämta laddare. Så Jag får helt enkelt skynda mig. 
Idag har jag klippt av minst 5cm och då är detta en vild gissning då mitt ögonmått inte är det bästa. Håret känns i alla fall jätte kort och konstigt men det positiva är att det känns lent och det går lätt att dra igenom en kamm utan att den stannar vid topparna. 
 
För övrigt är att super bra. Det finns ett leende på läpparna, jag har underbara vänner och familj och vädret är på top. Och där kände jag mig helt plötsligt väldigt svensk för att jag nämnde det klassiska vädret men jag är ju en klassisk svensk så. Min utbildning rullar på och allt känns toppen där och jag börjar få ideér om framtiden eller kanske borde skriva ännu mera ideér. Känns som jag har för mycket nästan men jag tror det ändå är bra att ha lite mer så man har reserv planer så får tiden sedan avgör vad som blir gjort och inte. 
 
Ne nu dör datorn snart och jag måste hinna fixa lite annat.
 
Godnatt 
 
evelina 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0