Idag

Känner man verkligen att helgen har gått i ett. Vilket resulterade i jobb på morgonen och sedan soffan hela dagen. Kom även på att jag inte hade ätit hemlagad mat sen sedan torsdags så jag bad min pappa lite snällt så han gjort kotletter med grymt god gräddsås och massor tillbehör. Fy vad gott det var! Just nu sitter jag i fotöljen istället för soffan och kollar på Nobell film har sett den på bio men kommer inte ihåg slutet så det blev den. Om en halv timma börjar min och mammas favvo program dock får jag se på det själv idag. Programmet är akuten en brittisk serie där man får hänga med på ett sjukhus och deras akut avdelning. Jätte intressant tycker jag konstig som jag är. Dock tror jag inte akuten skulle vara något för mig men ändå intressant hur vissa personerna har änglavakt.

Imorgon ska jag ta tag i mitt tal känns som det är dags för det. 

Ha det bra!

evve




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0