Onsdag

Fy jag är lite nervös faktiskt inför talet imorgon men eftersom det är bra att vara nervös så känner jag att det är nog bara bra. Känner att bara talet är över så kommer det släppa. Hoppas allt är bra med er! Själv är jag typ helt fri från min förkylning vilket är super skönt. 
 
Idag har jag varit taxi och hundvakt och även varit hos mormor en sväng med mamma. Just nu sitter jag och övar tal inför imorgon och lär nog göra det ett tag till. Jag tycker att ska man hålla ett tal ska man typ kunna det utantill och är nära nu så det känns bra. Sen ikväll ska jag bara ta det lugnt framför tv:n. 
 
Igår på dagen så var gjorde jag klart mina uppgifter och sedan tog jag en härlig promenad i solen. Sen när jag kom hem blev det lite mer plugg och sedan lite brödbak. Sedan efter det så mötte jag upp Linn på stan för en fika på Rådhuset. Vilket var jätte mysigt och roligt eftersom det inte är så ofta vi ses. Sen gårdagen var underbar jag klarade min förra hälsopsykologi tenta och jag ska bli nominerad till ett ledarstipendium och jag fattade äntligen mina uppgifter. Så jag är super glad!!!
 
Imorgon blir det skola nästan hela dagen och sedan har jag simning på kvällen. Så det kommer gå i ett imorgon men det ska bli roligt att träffa lite tjejer från klassen eftersom det är så sällan man ser alla då vi sällan har träffer i skolan. 
 
Ha det bra
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0