Söndag igen

Veckorna går så sjukt fort! Och jag undrar ständigt var tiden tar vägen för det känns som man inte hinner med något. Sa det till mamma i veckan att jag tycker jag gör för lite hon bara "du flänger ju och far över allt hela tiden och gör hela tiden något". Det låter roligare om man hör henne säga det än att läsa det. Det är alltid roligare att höra min mammas komentarer live för hon säger det jämt så roligt. Och jag kan väl hålla med henne att det är inte ofta man bara sitter hemma utan att göra något. 
 
Hoppas alla har det bra. Själv är jag inte fri från förkylningen än och det känns som den aldrig kommer ge sig men halsen har släppt i alla fall så det är skönt. Idag ska jag köra hårt med mitt tal och seminarium som jag ska redovisa på torsdag i skolan. Och sen ska jag nog bara ta det lugnt och går ut lite kanske för det är så fint väder ute plus att det var 13 grader i skuggan = mycket mer i solen :D snart är sommaren här typ ju. 
 
Igår var jag i Jönköping på dan och köpte ett nytt täcke som jag typ drunknar i för att det är så tjockt och stort och frysa lär jag inte göra. Men det var mycket skönt att sova med! Så tummen upp för det. Sen på kvällen var det jag och godiskålen framför tv:n dock hörde jag inte tv:n typ för min bror och hans kompisar spelade något dator spel i köket och tydligen ska man sjunga och skrika när man spelar. Kan ju tycka att det vore lättare om de bara tog av sig hörlurarna istället och prata normalt. 
 
Ne nu ska jag äta lite mat.
 
Ha det bra 
 
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0