Lördag var det idag ja!

Jag känner mig lite dagblind idag känns som söndag på något sätt men det är ju bara lördag. Idag har inte Evelina Blom inte gjort många knop ska ni veta. Vaknade upp lite för tidigt enligt mig i Jönköping hemma hos Anna och vi åt en frukost gjorde oss i ordning och sedan for vi hem tillbaka till Skövde. Väl hemma duschade jag och sen satte eller lättare sagt la mig i soffan och somnade nog ganska fort efter det. Och det var nog ingen som blev förvånad över att jag låg och sov i soffan när resten av familjen kom hem efter att hämtat hem båten. Sen resten av eftermiddagen har jag lyssnat på musik och bara tagit det lugn kände att det var vad min kropp behövde idag trotts att det var väldigt lugnt igår och inte blev så sent. Nu i kväll tänkte jag faktiskt spela lite sims och bara ta det fortsatt lugn. 
 
Till något helt annat! Vad vore livet utan musik egentligen? Jag skulle nog säga tråkigt och ensamt för musik är ju typ som en vän hur töntigt det än låter. Med vän menar jag att så fort du är kanske lite deppig är det bara sätta på musik som gör dig glad eller om du är hemma helt själv och sätter på musik känner man sig inte längre så ensam. Musik är grymt det har en lugnande och glad effekt och jag bara älskar det. Livet skulle vara väldigt tråkigt utan musik skulle jag nog vilja säga även om man har världens bästa människor runt sig och ett grymt liv. Musik gör det lilla extra i vissa lägen då de människorna som betyder något inte är med en musiken finns alltid med en. Spotify <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0