Onsdagen den 7 maj

Fy vad trött jag är och nu tänker nog många SKRRRRÄÄÄLLL EVVE! Och då får ni göra det för jag är trött och skulle typ kunna somna när som helst och skiter i vad andra säger haha! Känner jag mig rätt kommer jag somna om några minuter för då har jag hela huset för mig själv. 

 

Idag har jag faktiskt varit i skolan från 10.15-15.00 och lyssnat på föreläsningar om kost och fysisk aktivitet. Mycket intressant och jag kan säga att min inställning om kost är helt riktigt. Så det var skönt att få det bekräftat! Sen efter skolan for jag hem till lilla huset i Hentorp. Väl hemma så började jag laga middag till familjen. Vist är jag världens bästa dotter. Det hade jag tyckt om min dotter gjorde det till mig när jag kom hem från jobbet. Efter det så ligger jag nu på rygg i soffan. Så ni förstår varför jag kommer somna väldigt snart (soffa+evve= sova). 

 

Ikväll ska jag kolla på lilla mästerkocken och bara ta det lugn är jätte sugen på paj men vi har ingen god frukt till paj hemma så det blir nog inget av det. 

 

Hoppas alla får en bra kväll!

 

Ha det bra

evve

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0