Fredag

Hejsan!
 
Hoppas allt är bra mer er. Jag mår jättebra! Sitter i soffan med datorn i knät och ett stort glas cola brevid mig. Nu har jag varit 20 i snart två veckor och lite ålders noja har jag fått men det är bara över skit. Jag har verkligen blivit firad av både vänner och släkt. Har verkligen haft en jättebra födelsedag. 
 
Idag har jag varit på stan med Anna och det blev även en lunch där ihop. Sedan har jag varit yttligare en sväng på stan med mamma. Sedan har jag ätit riktig svensson fredagsmat nämligen tacos. 
 
Imorgon på dan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på dan men på kvällen ska jag och Anna bege oss till Johanna och fira henne. Det är många födelsedagar denna tiden på året. 
 
Sedan på söndag ska jag jobba först på morgonen sedan ska vi fira mormor som fyller år på måndag. Och troligtvis åker jag med tåget till Göteborg senare på kvällen. 
 
Ne nu ska jag kolla på skavlan. 
 
Ha en bra kväll
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0