Lördag 18/10

Tjo på er! Idag fick jag minsan ingen sovmorgon. Mamma bara flög in i rummet och frågade om jag ville med till Nässjö och Jönköping. Trodde mamma först sa Nässjö och Lidköping men var nog för nyvaken. I Nässjö var vi i en riktig längdskidenördsaffär och min pappa såg ut som ett barn i en leksaksaffär. Efter det åkte vi till A6 och där hittade jag ingenting. Sedan ikea där köpte mamma lite nödvändigt och jag köpte 2 kuddar till min säng. Har känt ett tag att sover man två känns mina 2 kuddar sedan innan väldigt fjuttigt så jag köpte två till. Så nu kommer man sova som en gud trotts att jag inte tror på någon gud. Sen åt vi på vägen hem. Väl hemma bäddade jag om min säng och nu har jag legat i den och kollat på serier och det var väldigt skönt med så många kuddar. Resten av kvällen ska jag äta lite mat och se på "Så mycket bättre". Imorgon blir det simskola på morgonen och sedan lite plugg och sedan far jag till Göteborg. Kramar evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0