Tisdag 2 september

Hej!
 
Jag ligger väldigt mycket efter här och det finns en anledning faktiskt och det är att jag varit ett par dagar i Göteborg och sedan en vecka på Rhodos i Grekland. En helt underbar vecka tillsammans med min älskade Max och våra underbara vänner Linn och Martin. Vi har solat, badat men också åktr runt på ön och upptäckt den. Igår kväll kom jag tillbaka till Skövde efter en och en helv vecka borta. Jag kan säga en sak att efter denna resa vill jag inte äta pommes och tatziki på ett bra tag för det är typ det jag levt på förutom gyros och tomater och feta. Men sammanfattnings vis kan man säga att detta var en underbar resa som gjorde mig ännu mer kär om det ens är möjligt och ännu gladare. 
Igår körde skolan igång igen men har inget i skolan förens 3 oktober och då är det en tenta som ska göras. Innan dess har jag ett dator seminarium och grupparbete att göra. Känner dock att det är lite svårt att komma igång men har i alla fall kollat igenom kursplanen, studiehanledningen och indtroduktions materialet och även klickat hem huvudlitteraturen.
 
Idag har jag tagit lite sovmorgon men mitt huvude är fortfarande en timma innan i sitt tänk så vaknade typ vid nio. Då gick jag upp åt frukost och sen packade jag upp väskan och slängde in lite tvätt i tvättmaskinen. Sen efter det har jag försökt plugga lite och även kollat runt på datorn. Resten av dagen vet jag inte vad som händer funderar på att åka ner till stan och förtidsrösta så man har gjort det. För jag har äntligen bestämt mig för vilket parti som jag tycker jag ska få min röst. Hade tänkt köra igång med träningen lite en min kropp verkar inte super pigg känns som det är en förkylning på g. 
 
Igår när jag och Max var på stan så köpte jag ett par skor. Vi sprang typ runt i halva Göteborg och tittade och tillslut lyssnade jag på Max och valde ett par som jag kanske inte hade tänkt från början. Köpte ett par vanliga klassiska Dr Martens och jag ångrar inte valet alls. Så jag ska nog lyssna på min underbara Max. Hade tänkt köpa ett par liknade de jag redan hade fast en nyare modell men de kändes så klumpiga plus att det är ju roligt med något nytt. Så nu har jag fått yttligare ett par till min Dr martens samling. 
 
Bilder från Grekland kommer snart. Har inga super fina på mobilen så får vänta tills Linn har fixat.
 
Ha det bra
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0